1.

ارائه مدلی مفهومی از شاخص‌های کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 145-159
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

2.

تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146
فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی

3.

تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
علی کریمی؛ علی احمدی

4.

رابطه بین بازاریابی سبز و ادراک از معیارهای اخلاقی تولیدکنندگان با وفاداری مشتریان محصولات ورزشی

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 65-97
فرشاد یزدانی؛ محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی یعقوبی

5.

طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 1-19
علی کریمی؛ حمید قاسمی؛ شهاب بهرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب