1.

A Phenomenographic Reflection on the Components of Curriculum leadership in Elementary Schools from viewpoint of School Principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 283-305
SHahrbanoo Hasani؛ Ali Hosseini Khah؛ Masoud Gramipour؛ Gholamreza Haji hossein nejad

2.

Caring Leadership of School Principals: A qualitative study

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 305-324
Ali Nazari؛ Rafigh Hasani؛ Naser Shirbagi

3.

Collecting Professional-Scientific Proficiencies of Primary Schools Managers in Lorestan Province

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 113-127
Saeid Farahbakhsh؛ Mehrdad Jafari Sarabi؛ Elham Skamari؛ Mohammad gholami؛ Somayeh Moradi

4.

Designing a Desirable Authentic Leadership Model for Principals

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 27-1
محمدرضا عباس‌پور؛ احمد اکبری؛ مهدی زیرک؛ حسین مؤمنی مهمویی

5.

Effective factors in Evaluation of the Performance of School Principals: A Meta-synthesis

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 72-50
فرشته قائمی؛ سید محمد میرکمالی؛ رضا رستمی؛ کیوان صالحی

6.

Identifying And Prioritizing Elements of Principals’ Competencies with an Emphasis on Islamic Management

دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 151-172
mohsen arefnezahd

7.

Identifying the dimensions and behavioral indicators of school principals in the context of quantum paradigm: qualitative research

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 173-191
Bita Abdolhoseini؛ bijan abdollahi؛ Hasan Reza Zaynabadi؛ saeed zarghami

8.

Investigate Application of Aspect of Social Capital inTehran Schools, Qualitative Study

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 277-297
Marzieh Dehghani؛ mohaddeseh faraji

9.

Investigating the Factors Affecting the Attention of School Managers to Knowledge Management; Case Study: Marivan City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 195-211
Moussa Adak؛ Kamel Adak

10.

Linking Theory and Practice in Educational Management: Exploring School Principals' Interaction with University Professors

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 44-23
katayoon meidanipour؛ abbas abbaspour؛ ali khorsandi taskoh؛ Samad Borzooian

11.

Model of Secondary School Principals Competency in Tehran

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 278-246
عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ محبوبه خسروی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ حمید عظیمی مقدم

12.

Pathology of Administrators performance evaluation system: The results of Qualitative research

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 264-284
Zahra Sarchahani؛ Rahim Zare؛ Siroos Ghanbari؛ Abbas Gholtash

13.

Presentation of Authentic Leadership Model for High School Principals Case Study

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 332-357
ashrafosadat khorsandi؛ rasoul davoodi؛ naghi Kamali

14.

Presenting a Conceptual Model for Professional Development of High School Principals: Grounded Theory

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 251-272
Akbar Joodaki؛ kamran Mohammad khani؛ Amir Hossein Mohammad Davoudi

15.

Presenting an Adequacy Based Model For Elementary School Principals

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 181-160
ساناز حاج‌حسنی؛ فردین باتمانی؛ سهیلا حسین‌پور

16.

Principal’s Educational leadership literacy in Education System: A Mixed-method Approach

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 539-498
Rahim Kamyab؛ Mahdi Mohammadi؛ Jafar Jahani؛ Ghasem Salimi؛ Maryam Shafiei

17.

Principals' Lived Experience of Curriculum Leadership in Secondary Schools

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 22-42
Zahra Sheikh Mohammadi؛ Ali Khalkhali

18.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

19.

Representation of school principals' experiences of quality education policy

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 413-454
Somayeh Ghadermazi؛ Keyvan Bolandhematan

20.

Representation of Teachers' Experience From Inappropriate Interactions with School Principals

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 63-85
Naser Shirbagi؛ Omid Moradi

21.

Structural Analysis of School Administrators Performance Based on Professional Ethics in Health Promoter Schools

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 212-195
fahimeh vaparzeh؛ Behnam Talebi؛ maryam sameri

22.

Studying school principals' strategic thinking and constructing and validating scale for measuring it

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 161-138
امیر وشنی؛ فرانک موسوی؛ مریم اسلام پناه؛ محمد جواد کرم افروز

23.

Study of the relationship between organizational culture and organizational justice with principals’ occupational success

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 227-243
Bahareh Azizi nejad؛ Ahmad Galizadeh

24.

The Relationship between job Involvement with Organizational Learning and Organizational Innovation among Public School Principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 186-203
Mansoor Dehghan Manshadi

25.

The Relationship between knowledge leadership and organizational silence with the mediating role of team reception of school managers

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 361-341
مرضیه نیازآذری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب