ابراهیم پورکومله, سمیرا, نادری, عزت الله, سیف نراقی, مریم. (1395). تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط. دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(3), 1-20.
سمیرا ابراهیم پورکومله; عزت الله نادری; مریم سیف نراقی. "تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط". دو فصلنامه نشانه و معنا, 4, 3, 1395, 1-20.
ابراهیم پورکومله, سمیرا, نادری, عزت الله, سیف نراقی, مریم. (1395). 'تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط', دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(3), pp. 1-20.
ابراهیم پورکومله, سمیرا, نادری, عزت الله, سیف نراقی, مریم. تبیین ویژگی‌های مطلوب عناصر برنامه درسی مطالعات اجتماعی به‌منظور ارایه الگویی برای ارتقای مهارت‌های حل مسأله دانش‌آموزان دبستانی و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 4(3): 1-20.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.