رمضانی, گل افروز, دلجو, جمیله. (1395). اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(3), 63-78.
گل افروز رمضانی; جمیله دلجو. "اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 4, 3, 1395, 63-78.
رمضانی, گل افروز, دلجو, جمیله. (1395). 'اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 4(3), pp. 63-78.
رمضانی, گل افروز, دلجو, جمیله. اثربخشی مداخله فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1395; 4(3): 63-78.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.