بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), 83-110.
حامد بزرگ خو; مسعود کیماسی; محمد رحیم اسفیدانی; محمدصالح ترکستانی. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 2, 1397, 83-110.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), pp. 83-110.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(2): 83-110.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.