آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات694
تعداد مشاهده مقاله798,238
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,516,429
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. مجله معنا و نشانه, (), 1-1.
حامد بزرگ خو; مسعود کیماسی; محمد رحیم اسفیدانی; محمدصالح ترکستانی. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده". مجله معنا و نشانه, , , 1397, 1-1.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده', مجله معنا و نشانه, (), pp. 1-1.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. مجله معنا و نشانه, 1397; (): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.