نوروزی, حسین, رضائی, الهام. (1397). بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس. دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), 39-54.
حسین نوروزی; الهام رضائی. "بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 2, 1397, 39-54.
نوروزی, حسین, رضائی, الهام. (1397). 'بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), pp. 39-54.
نوروزی, حسین, رضائی, الهام. بررسی عوامل فردی و اجتماعی مؤثّر بر خودانگاره و تأثیر آن در خرید کالای لوکس. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(2): 39-54.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.