شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), 105-129.
زانیار شیخه پور; اصغر مشبکی; سیدحمید خدادحسینی; فرشته منصوری موید. "طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 1, 1399, 105-129.
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. (1399). 'طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), pp. 105-129.
شیخه پور, زانیار, مشبکی, اصغر, خدادحسینی, سیدحمید, منصوری موید, فرشته. طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1399; 7(1): 105-129.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.