. (1398). رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-1.
. "رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-1.
. (1398). 'رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-1.
. رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.