خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. (1399). رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), 72-88.
مژگان خدامرادپور; مهرداد محرم زاده; مظفر یکتایار. "رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 1, 1399, 72-88.
خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. (1399). 'رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), pp. 72-88.
خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1399; 7(1): 72-88.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.