خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. (1399). رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). , 7(1), 72-88. doi: 10.34785/J018.2020.660
مژگان خدامرادپور; مهرداد محرم زاده; مظفر یکتایار. "رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)". , 7, 1, 1399, 72-88. doi: 10.34785/J018.2020.660
خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. (1399). 'رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)', , 7(1), pp. 72-88. doi: 10.34785/J018.2020.660
خدامرادپور, مژگان, محرم زاده, مهرداد, یکتایار, مظفر. رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). , 1399; 7(1): 72-88. doi: 10.34785/J018.2020.660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب