معروفی, یحیی, محمدی, محمد حسن. (1398). نقش تعدیل‌کنندۀ جوّ یادگیری در تأثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(4), 71-90.
یحیی معروفی; محمد حسن محمدی. "نقش تعدیل‌کنندۀ جوّ یادگیری در تأثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش‌آموزان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 4, 1398, 71-90.
معروفی, یحیی, محمدی, محمد حسن. (1398). 'نقش تعدیل‌کنندۀ جوّ یادگیری در تأثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش‌آموزان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(4), pp. 71-90.
معروفی, یحیی, محمدی, محمد حسن. نقش تعدیل‌کنندۀ جوّ یادگیری در تأثیر کیفیت زندگی مدرسه بر خودکارآمدی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(4): 71-90.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.