حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. (1399). تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), 22-46.
منیژه حقیقی نسب; پری احدی; الهام حقدادی. "تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 1, 1399, 22-46.
حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. (1399). 'تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), pp. 22-46.
حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1399; 7(1): 22-46.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.