حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. (1399). تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. , 7(1), 22-46. doi: 10.34785/J018.2020.575
منیژه حقیقی نسب; پری احدی; الهام حقدادی. "تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی". , 7, 1, 1399, 22-46. doi: 10.34785/J018.2020.575
حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. (1399). 'تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی', , 7(1), pp. 22-46. doi: 10.34785/J018.2020.575
حقیقی نسب, منیژه, احدی, پری, حقدادی, الهام. تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. , 1399; 7(1): 22-46. doi: 10.34785/J018.2020.575


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب