. (1398). تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-1.
. "تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-1.
. (1398). 'تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-1.
. تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.