براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. (1399). بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. , 1(2), 50-26. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.128
حسین براخاص; مهرعلی همتی نژاد; زهره ایزانلو. "بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند". , 1, 2, 1399, 50-26. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.128
براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. (1399). 'بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند', , 1(2), pp. 50-26. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.128
براخاص, حسین, همتی نژاد, مهرعلی, ایزانلو, زهره. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. , 1399; 1(2): 50-26. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب