1.

شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی

صفحه 25-1
اکرم قبادی یگانه؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی؛ فرزاد امیری

2.

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند

صفحه 50-26
حسین براخاص؛ مهرعلی همتی نژاد؛ زهره ایزانلو

3.

بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی

صفحه 75-51
رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه احمدی؛ محسن نوروزی

4.

بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان

صفحه 99-76
عظیم زارعی؛ سارا ورمقانی؛ مریم ورمقانی

5.

مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

صفحه 132-100
حسین دنیاپور؛ فاطمه عبدوی

6.

تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 148-133
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ سید عماد حسینی؛ علی افروزه

7.

‌تأثیر‌‌ بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه‌های ورزشی

صفحه 174-149
فرشته فیروزیان؛ حسن بحرالعلوم؛ حوریه دهقانپوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب