موسوی, سید نجم الدین, زرنگاریان, یوسف, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. (1401). شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی). , 9(1), 134-157. doi: 10.34785/J018.2022.916
سید نجم الدین موسوی; یوسف زرنگاریان; معصومه مومنی مفرد; صابر تقی پور. "شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)". , 9, 1, 1401, 134-157. doi: 10.34785/J018.2022.916
موسوی, سید نجم الدین, زرنگاریان, یوسف, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. (1401). 'شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)', , 9(1), pp. 134-157. doi: 10.34785/J018.2022.916
موسوی, سید نجم الدین, زرنگاریان, یوسف, مومنی مفرد, معصومه, تقی پور, صابر. شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی). , 1401; 9(1): 134-157. doi: 10.34785/J018.2022.916


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب