اعظمی, محسن, توره, ناصر. (1401). واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند. , 9(2), 122-136. doi: 10.34785/j018.2022.884
محسن اعظمی; ناصر توره. "واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند". , 9, 2, 1401, 122-136. doi: 10.34785/j018.2022.884
اعظمی, محسن, توره, ناصر. (1401). 'واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند', , 9(2), pp. 122-136. doi: 10.34785/j018.2022.884
اعظمی, محسن, توره, ناصر. واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند. , 1401; 9(2): 122-136. doi: 10.34785/j018.2022.884


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب