1.

.


2.

بررسی پیشران‌های قصد استفاده‌ی مجدد در کسب و کارهای اشتراکی همتا به همتا ( مورد مطالعه: تپسی )

صفحه 1-19
وحید مکی زاده؛ فاطمه شراعی

3.

شناخت واکنش مصرف‌کنندگان و سطح درگیری آنها در هشتک‌های تبلیغاتی : رویکردی مبتنی بر خوشه بندی بازار با استفاده از نقشه‌های خودسازمان‌ده

صفحه 20-39
منیژه بحرینی زاد؛ سپیده اسلمی

4.

طراحی مدل نظری تجربه مشتری در موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با تأکید بر نظریه جریان

صفحه 40-63
پریسا قندور؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ فتانه علیزاده مشکانی

5.

تحلیل تاثیر شبکه‌سازی با مصرف‌کنندگان بر عملکرد صنعت خرده‌فروشی: نقش تعدیلگر گرایش کارآفرینانه و دانش بازار

صفحه 64-83
علی صنایعی؛ فرشید مقصودی گنجه؛ اکبر عالم تبریز

6.

مقایسه و تلفیق مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی فروشگاه‌های زنجیره‌ای از منظر مشتریان و خبرگان صنعت خرده‌فروشی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور)

صفحه 84-121
کبری سبزعلی یمقانی؛ محمد احمدی؛ نادر غریب نواز

7.

واکاوی نقش صمیمت بر رفتار خرید مصرف کننده گان محصولات الکترونیکی در استان کرمانشاه با در نظر گرفتن بعد احساسی و عملکردی برند

صفحه 122-136
محسن اعظمی؛ ناصر توره

8.

بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)

صفحه 137-157
علی کاظمی؛ مهدی امامی

9.

عوامل مؤثر بر تمایل به تجارت اجتماعی از دیدگاه مصرف کننده با تأکید بر نقش میانجی ریسک درک شده؛ موردمطالعه: کاربران رسانه های اجتماعی در شهر اصفهان

صفحه 158-179
سعید عبدالمنافی؛ مریم سلیمانی

10.

نگرش قومیت‌های اصلی ایران نسبت به محصولات داخلی و خارجی بر اساس ابعاد عرق ملی و شرایط اقتصادی ادارک شده

صفحه 180-197
خبات نسائی؛ اسماعیل شاه طهماسبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب