فانی, مجید, غمخواری, سیده معصومه, رسولی, نسرین, ترابی, محمدامین. (1402). نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند. , 10(1), 1-25. doi: 10.34785/J018.2022.013
مجید فانی; سیده معصومه غمخواری; نسرین رسولی; محمدامین ترابی. "نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند". , 10, 1, 1402, 1-25. doi: 10.34785/J018.2022.013
فانی, مجید, غمخواری, سیده معصومه, رسولی, نسرین, ترابی, محمدامین. (1402). 'نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند', , 10(1), pp. 1-25. doi: 10.34785/J018.2022.013
فانی, مجید, غمخواری, سیده معصومه, رسولی, نسرین, ترابی, محمدامین. نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند. , 1402; 10(1): 1-25. doi: 10.34785/J018.2022.013


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب