1.

نقش میانجی نفرت از برند در تأثیر تجربه منفی مشتری بر مقابله با برند و اجتناب از برند

صفحه 1-25
مجید فانی؛ سیده معصومه غمخواری؛ نسرین رسولی؛ محمدامین ترابی

2.

تدوین الگوی حمایت مصرف کننده از وبسایت براساس غنا و تعامل پذیری درک شده: با رویکرد تحلیل مضمون

صفحه 26-50
نعمت اله جولا؛ محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر

3.

شاخص‌های تأثیرگذار بر نگرش مصرف‌کنندگان بازار خودروهای لوکس به روش تحلیل مضمون

صفحه 51-71
مریم علی‌نژاد؛ شهرام صلواتی؛ محمد علی نسیمی

4.

واکاوی نقش رسانه ای شدن و مسئولیت اجتماعی شرکت بر ادراک مشتری با توجه به نقش تعدیلگر ریسک شهرت (مورد مطالعه : مشتریان محصولات شرکت اروم آدا)

صفحه 72-90
لیلا فیروزی؛ رامین بشیر خداپرستی

5.

از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک)

صفحه 91-112
امید بهبودی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ هادی علیمیرزایی

6.

جرم و پیشگیری از آن در بازار سرمایه؛ راهبردهایی برای افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران

صفحه 113-127
ولی رسولی؛ جمال بیگی؛ احمد احمدی؛ نادر رضایی

7.

ارزیابی اثر منابع پشیمانی، مقایسه اجتماعی و پشیمانی بر واکنش-های مشتری

صفحه 128-146
شهریار عزیزی؛ صالح قرشی؛ سلمان عیوضی نژاد

8.

طراحی مدل موفقیت و کارایی مناطق ویژه اقتصادی با تمرکز بر رفتار صادراتی

صفحه 147-184
مجید فروزان؛ آذرنوش انصاری

9.

ارائه الگوی پیامدهای استعاره های دیداریِ تبلیغات تعاملی بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از تکنیک دلفی

صفحه 185-213
نرگس صدیقیان؛ فیروزه حاجی علی اکبری؛ هما درودی؛ فرشته لطفی زاده

10.

ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف

صفحه 214-239
امیر رضا آدینه فر؛ ادریس محمودی؛ علی مهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب