آدینه فر, امیر رضا, محمودی, ادریس, مهرابی, علی. (1402). ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف. , 10(1), 214-239. doi: 10.34785/J018.2023.001
امیر رضا آدینه فر; ادریس محمودی; علی مهرابی. "ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف". , 10, 1, 1402, 214-239. doi: 10.34785/J018.2023.001
آدینه فر, امیر رضا, محمودی, ادریس, مهرابی, علی. (1402). 'ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف', , 10(1), pp. 214-239. doi: 10.34785/J018.2023.001
آدینه فر, امیر رضا, محمودی, ادریس, مهرابی, علی. ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیت‌های پویا و قابلیت‏‌های بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف. , 1402; 10(1): 214-239. doi: 10.34785/J018.2023.001


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب