قربان پور, رسول, عظیم زاده, سید مرتضی. (1401). تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد). , 3(4), 156-139. doi: 10.22034/sms.2022.62497
رسول قربان پور; سید مرتضی عظیم زاده. "تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد)". , 3, 4, 1401, 156-139. doi: 10.22034/sms.2022.62497
قربان پور, رسول, عظیم زاده, سید مرتضی. (1401). 'تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد)', , 3(4), pp. 156-139. doi: 10.22034/sms.2022.62497
قربان پور, رسول, عظیم زاده, سید مرتضی. تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد). , 1401; 3(4): 156-139. doi: 10.22034/sms.2022.62497


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب