1.

شناسایی انگیزه‌ها و رفتار مصرف کالاهای ورزشی در بازیکنان ورزش‌های‌ الکترونیکی ایران

صفحه 23-1
سید فرشید میرمحمدیان توتکله؛ لیلا قربانی

2.

آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج

صفحه 48-24
سیما نجف نژاد؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع

3.

ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر

صفحه 73-49
طاهره غلامی؛ جواد ادبی فیروز جاه

4.

تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی

صفحه 95-74
شاهو زمانی دادانه؛ علی اصغر درودیان؛ محمد زرگر اصفهانی

5.

بررسی رفتارهای زیست‌محیطی مصرف‌کنندگان ورزشی: تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز

صفحه 117-96
جواد شهولی کوه شوری؛ احمدرضا عسکری؛ مینا مستحفظیان؛ حدیثه بهرامی

6.

تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران

صفحه 138-118
مهدی لطیفی فرد؛ حسین اکبری یزدی؛ مرجان صفاری

7.

تعیین ارتباط بین تجربه برند و وفاداری به برند و نقش تعدیل‌کننده متغیرهای جمعیت شناختی (مورد مطالعه: مشتریان مجموعه پارک‌های آبی مشهد)

صفحه 156-139
رسول قربان پور؛ سید مرتضی عظیم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب