زمانی دادانه, شاهو, درودیان, علی اصغر, زرگر اصفهانی, محمد. (1401). تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی. , 3(4), 95-74. doi: 10.22034/sms.2022.62613
شاهو زمانی دادانه; علی اصغر درودیان; محمد زرگر اصفهانی. "تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی". , 3, 4, 1401, 95-74. doi: 10.22034/sms.2022.62613
زمانی دادانه, شاهو, درودیان, علی اصغر, زرگر اصفهانی, محمد. (1401). 'تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی', , 3(4), pp. 95-74. doi: 10.22034/sms.2022.62613
زمانی دادانه, شاهو, درودیان, علی اصغر, زرگر اصفهانی, محمد. تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی. , 1401; 3(4): 95-74. doi: 10.22034/sms.2022.62613


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب