نجف نژاد, سیما, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1401). آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج. , 3(4), 48-24. doi: 10.22034/sms.2022.62542
سیما نجف نژاد; حسین پورسلطانی زرندی; رضا شجیع. "آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج". , 3, 4, 1401, 48-24. doi: 10.22034/sms.2022.62542
نجف نژاد, سیما, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1401). 'آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج', , 3(4), pp. 48-24. doi: 10.22034/sms.2022.62542
نجف نژاد, سیما, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. آزمون مدل نقش میانجی‌گری رضایتمندی در رابطه علّی بازاریابی کارآفرینانه با تمایل به حضور مجدد مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر کرج. , 1401; 3(4): 48-24. doi: 10.22034/sms.2022.62542


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب