صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1401). بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان. , 10(3), 196-174. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.041
حورا صدرائی; شهرام واحدی; رحیم بدری گرگری; اسکندر فتحی آذر. "بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان". , 10, 3, 1401, 196-174. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.041
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1401). 'بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان', , 10(3), pp. 196-174. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.041
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان. , 1401; 10(3): 196-174. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب