1.

بررسی تأثیر شیوه تدریس مبتنی بر دست‌کاری قیود تکلیف بر رفتارهای حمله‌ای فوتبالیست‌های نوجوان مدارس فوتبال

صفحه 22-1
شاهین کتابی؛ محمد ملکی

2.

گامی برای اعتباربخشی الگوی پذیرش و استفاده از فناوری دیجیتال توسط معلمان

صفحه 45-23
بخشعلی نجف زاده؛ عیسی برقی؛ ابوالفضل قاسم زاده

3.

روش‌شناسیِ خودمردم‌نگاری به‌مثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفه‌ای معلمان: پژوهشی)فرا-( خودمردم‌نگارانه

صفحه 75-46
رقیه انفراد؛ باقر یعقوبی؛ سید قاسم حسنی

4.

بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی آموزشی با خلاقیت و نوآوری دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه کردستان)

صفحه 102-76
عبدالله عزیزی؛ اسرا سجادی؛ مهدی صالحی

5.

تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی

صفحه 142-103
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی عسگری

6.

تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی

صفحه 173-143
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ مریم رجبیان ده زیره

7.

بررسی اثربخشی الگوی تدریس چرخه‌ای ۹مرحله‌ای (9E) در تدریس علوم بر درک مفهومی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 196-174
حورا صدرائی؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر

8.

بررسی تأثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدل‌سازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی

صفحه 223-197
ژاله رضائی؛ نسیم اصغری؛ محمدحسن بهزادی

9.

تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه

صفحه 246-224
امین علمی؛ اکبر صالحی؛ یحیی قائدی

10.

بررسی بوستان سعدی براساس نظریۀ یادگیری مشاهده‌‌ای بندورا

صفحه 277-247
هادی یوسفی؛ مریم مهدی عراقی؛ محمدعارف محمدی

11.

رابطه ویژگی‌های دانشجویان با نظر آنان نسبت به سامانه درسی الکترونیکی: مورد دوره کارشناسی علوم ارتباطات

صفحه 299-278
کاوه بازرگان

12.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب