علمی, امین, صالحی, اکبر, قائدی, یحیی. (1401). تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه. , 10(3), 246-224. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.043
امین علمی; اکبر صالحی; یحیی قائدی. "تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه". , 10, 3, 1401, 246-224. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.043
علمی, امین, صالحی, اکبر, قائدی, یحیی. (1401). 'تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه', , 10(3), pp. 246-224. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.043
علمی, امین, صالحی, اکبر, قائدی, یحیی. تبیین ادراک مدرسان مجرب از فلسفه تدریس مشارکتی با رویکرد پدیدارشناسانه. , 1401; 10(3): 246-224. doi: https://www.doi.org/10.34785/J012.2022.043


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب