همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, صوفی, منصور, پیشه ور زاد, امید. (1402). بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی. , 10(3), 129-142. doi: 10.22034/cbsj.2023.62782
مهدی همایون فر; مهدی فدایی; منصور صوفی; امید پیشه ور زاد. "بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی". , 10, 3, 1402, 129-142. doi: 10.22034/cbsj.2023.62782
همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, صوفی, منصور, پیشه ور زاد, امید. (1402). 'بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی', , 10(3), pp. 129-142. doi: 10.22034/cbsj.2023.62782
همایون فر, مهدی, فدایی, مهدی, صوفی, منصور, پیشه ور زاد, امید. بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی. , 1402; 10(3): 129-142. doi: 10.22034/cbsj.2023.62782


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب