1.

" بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-19 "

صفحه 1-27
فاطمه میمندی؛ میثم شفیعی

2.

ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد

صفحه 28-50
ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی

3.

بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری

صفحه 51-70
بهزاد سنجری نادر؛ فتانه یاراحمدی؛ اردشیر حیدریان؛ پریسا فرجی

4.

طراحی مدل ساختاری تفسیری شکل‌گیری رفتار خرید آنلاین اجباری و ناگهانی مصرف‌کننده

صفحه 71-106
مهناز حاج علیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ ندا عبدالوند

5.

بررسی اثر نوگرایی مصرف‌کننده و برند سبز بر قصد خرید با نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (موردمطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اردبیل)

صفحه 107-128
ناصر سیف اللهی؛ علیرضا حمیدزاده اربابی

6.

بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی

صفحه 129-142
مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ منصور صوفی؛ امید پیشه ور زاد

7.

بررسی تاثیر دین‌داری مصرف‌کنندگان مسلمان بر نگرش به برند، تمایل شخصی و قصدخرید نسبت به محصولات لوکس

صفحه 143-166
سعید مسعودی پور؛ فرزانه محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب