حسن سفیح, فلاح, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. (1403). پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان. , 5(1), 19-34. doi: 10.22034/sms.2024.140860.1319
فلاح حسن سفیح; محسن بهنام; رقیه سرلاب. "پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان". , 5, 1, 1403, 19-34. doi: 10.22034/sms.2024.140860.1319
حسن سفیح, فلاح, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. (1403). 'پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان', , 5(1), pp. 19-34. doi: 10.22034/sms.2024.140860.1319
حسن سفیح, فلاح, بهنام, محسن, سرلاب, رقیه. پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان. , 1403; 5(1): 19-34. doi: 10.22034/sms.2024.140860.1319


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب