1.

نقد کتاب

سخن سردبیر

2.

نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

ناصر سروش؛ سردار محمدی؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت

3.

پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه

جواد شهلایی باقری

4.

هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT)

محمد عباس زاده؛ سجاد پاشایی؛ حاجی دوران؛ حامد گل محمدی

5.

پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی

اسما فکرت؛ اکبر جابری

6.

تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران

سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر؛ مهیا شعبانی

7.

تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق

جواد مرادی چالشتری؛ علی حسین ظاهر محسن

8.

ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد

شیوا صفریان؛ محمد علی نسیمی؛ مریم رحمتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب