زمانی, شاهو, زردشتیان, شیرین, ملک, آناهیتا. (1403). آزمون مدل عوامل اثرگذار بر رفتارهای حمایتی هواداران از برند باشگاه پرسپولیس. , 5(3), 117-135. doi: 10.22034/sms.2024.141644.1377
شاهو زمانی; شیرین زردشتیان; آناهیتا ملک. "آزمون مدل عوامل اثرگذار بر رفتارهای حمایتی هواداران از برند باشگاه پرسپولیس". , 5, 3, 1403, 117-135. doi: 10.22034/sms.2024.141644.1377
زمانی, شاهو, زردشتیان, شیرین, ملک, آناهیتا. (1403). 'آزمون مدل عوامل اثرگذار بر رفتارهای حمایتی هواداران از برند باشگاه پرسپولیس', , 5(3), pp. 117-135. doi: 10.22034/sms.2024.141644.1377
زمانی, شاهو, زردشتیان, شیرین, ملک, آناهیتا. آزمون مدل عوامل اثرگذار بر رفتارهای حمایتی هواداران از برند باشگاه پرسپولیس. , 1403; 5(3): 117-135. doi: 10.22034/sms.2024.141644.1377


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب