والا, علیرضا, اقا محمد علی کرمانی, مهرداد, مشایخ, جواد. (1404). مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری. , 12(1), -. doi: 10.22034/cbsj.2024.138594.2485
علیرضا والا; مهرداد اقا محمد علی کرمانی; جواد مشایخ. "مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری". , 12, 1, 1404, -. doi: 10.22034/cbsj.2024.138594.2485
والا, علیرضا, اقا محمد علی کرمانی, مهرداد, مشایخ, جواد. (1404). 'مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری', , 12(1), pp. -. doi: 10.22034/cbsj.2024.138594.2485
والا, علیرضا, اقا محمد علی کرمانی, مهرداد, مشایخ, جواد. مدل سازی عوامل موثر بر ایفای نقش مشتری بر نوآوری و توسعه محصولات کاشی و سرامیک ایران: رویکرد کمی مبتنی بر معادلات ساختاری. , 1404; 12(1): -. doi: 10.22034/cbsj.2024.138594.2485


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب