1.

ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 57-78
سید نجم الدین موسوی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ علی شریعت نژاد

2.

شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برندهای گورستانی بر پایه ادراک مصرف‌کننده (موردمطالعه گروه شرکت های نوشیدنی صنعت مواد غذایی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 134-157
سید نجم الدین موسوی؛ یوسف زرنگاریان؛ معصومه مومنی مفرد؛ صابر تقی پور

3.

نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-20
سید نجم الدین موسوی؛ ایوب شیخی زاده؛ ًصابر تقی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب