1.

Language Kingdom in William Shakespeare’s King Learand Edward Bond’s Lear

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 185-205
Fatemeh Mahmoudi-Tazehkand

2.

Multilingual education in Iranian schools: Qualitative meta-analysis

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 48-28
Javad Jahandideh؛ Mahboobe Arefi؛ Abbaselt Khorasani

3.

Sedimented Expressions and Indirect Language in John Berger’s A Painter of Our Time

دوره 4، شماره 2، مرداد 2022، صفحه 145-157
Amirhossein Mohammadzadeh؛ Narges Montakhabi Bakhtvar

4.

Subjectivity Construction through Familial Discourse Represented in Film: A Case Study of Alyosha’s Identity in Andrey Zvyagintsev’s Loveless

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 73-97
Sajed Hosseini؛ Erfan Rajabi

5.

The Interdependency of Foucauldian Concepts of Power and Knowledge in Shakespeare’s The Tempest

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 227-244
Saeid Benoud

6.

بررسی جنبه‌های فرهنگی کتاب‌‌های درسی زبان انگلیسی دبیرستان‌های ایران با توجه به مفهوم توانش نمادین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1404
علی روحانی؛ ماندنی زارعی

7.

بررسی و تحلیل زمینه‌های شکل‌گیری داستان کوتاه هورامی در دو دهه‌ی گذشته (1380 تا 1400)؛ الزامات، خاستگاه و کارکردهای آن

دوره 2، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 1-20
کورش امینی؛ فرشید رستمی؛ مدرس سعیدی

8.

برساخت و بازنمایی سوبژکتیویته در آثار ویلیام فاکنر (با تمرکز بر رمان خشم و هیاهو)

دوره 4، شماره 3، مهر 1401، صفحه 20-1
بختیار سجادی

9.

فەرھەنگ لە ئاوێنەی زمان‌دا؛ سەرنجدانێکی وشەی "دووگیان" لە زمانی کوردیی‌دا

دوره 10، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 211-234
ناصح ملائی

10.

لێکدانەوەی چەند پرسێکی پێوەندیدار بە خاڵبەنەدییەوە: پێناسە، شیکردنەوە و پۆلێنکاری

دوره 4، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 103-122
جعفر شیخ الاسلامی؛ پخشان صابر

11.

ئۆنتۆلۆژیی زمان لە شیعری بوونگەرایی شێرکۆ بێکەسدا: لێکۆڵینەوەیەکی شیکارانە-لێکدانەوەیی لەسەر بنەمای فەلسەفەی هایدگەری

دوره 10، شماره 2، آذر 1403، صفحه 251-267
دیدار انور احمد الهموندی؛ خسرو سینا؛ سید صادق زمانی؛ بدریه قوامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب