1.

بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 137-157
علی کاظمی؛ مهدی امامی

2.

بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار مصرف کننده با میانجی گری جذابیت فروشگاه های اینترنتی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 168-187
حمیدرضا یزدانی؛ وحید شرفی؛ فاطمه محمدی؛ محمد رسول فیض

3.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

4.

تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف)

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 219-247
الهه دلیر؛ مریم قاسمی

5.

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1404
فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

6.

مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران

دوره 11، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 78-93
سید شهرام کهریزی؛ حسن الوداری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب