1.

بررسی تاثیر ابعاد حرفه ای رفتار فروشنده بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی تعامل خوشایند و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: شرکت تعاونی رهسازان طبیعت صفاهان)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 137-157
علی کاظمی؛ مهدی امامی

2.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

3.

تحلیل میزان سبز بودن رفتارهای مصرفی خانوارهای روستایی و عوامل فردی موثر بر آن (مطالعه موردی: شهرستان خواف)

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 219-247
الهه دلیر؛ مریم قاسمی

4.

مدل یابی ساختاری تفسیری جهت تبیین رفتار مصرفی خبرگان دانشگاهی در شرایط بحران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1402
حسن الوداری؛ سید شهرام کهریزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب