1.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 199-220
ناصر سیف اللهی؛ نادر اسکندری

2.

بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 89-104
مختار رنجبر؛ آرمان احمدی زاد

3.

بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 61-72
احسان اسداللهی؛ محسن قهرمانی؛ محمد کشتی دار

4.

نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 190-155
سمانه الماسی؛ کیوان زمانی دادانه؛ حسین عیدی؛ جرونیمو گارسیا فرناندز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب