1.

ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 57-85
اسماعیل ویسیا؛ مریم کریمی؛ امین خطیبی

2.

تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 220-187
حامد بروشک؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش؛ پریوش نوربخش

3.

ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون

دوره 4، شماره 3، آبان 1402، صفحه 53-74
محمدرضا امیرآبادی زاده؛ سیده عذرا میرکاظمی؛ جعفر خوشبختی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب