1.

Components of Teachers' Professional Development and Their Effects on Job Performance Through The Mediation of Job Values (Case Study: Babol High School Teachers)

دوره 10، شماره 4، اردیبهشت 2023، صفحه 63-89
Khatoon Vakili

2.

Investigating the Role of Schools Principals’ Entrepreneurial Attitude on Their Job Performance

دوره 9، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 80-92
Farnoosh Alami؛ Seyedmohammadali Hosseini؛ Rasoul Hosseini

3.

Predicting job performance based on decision-making styles and coping styles in Boukan elementary teachers

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 154-167
Darya Kian؛ Saber Nabaei؛ Hassan Gharibi

4.

Structural Equation Modeling of the Role of Emotional Intelligence and Job Performance Among Educational Managers: Organizational Learning as A Mediator

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 45-67
Ghasem Salimi؛ Mehdi Mohammadi؛ Tanaz Hosayni

5.

The effect of job embeddedness on organizational citizenship behavior and job performance (study case: Secondary School Teachers in Najaf Abad)

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 199-182
مریم عباسی؛ حمید رحیمی

6.

The relationship between transformational leadership of schools’ managers and teachers’ performance: exploting the moderator role of public service motivation

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 67-45
Mohammad Montazeri؛ Nasrin Pourhoseinali

7.

The role of self-development on job performance of school principals: A case study of secondary school principals in Isfahan

دوره 10، شماره 2، آذر 2022، صفحه 105-117
Maryam Taji؛ Sayyed Ali Siyadat؛ Liela Moghtadaei

8.

تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 48-20
حسین حمزوی؛ عبدالواسع خادمی؛ عاطفه محبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب