1.

Dimensions and components of professional learning communities: A qualitative study

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 369-341
ژیار رفاعی؛ رفیق حسنی؛ مجید محمدی

2.

Explaining and analyzing the elements of learning and the position of children and facilitators in nature schools

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 23-1
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی اصغری

3.

The improving of teachers’ organizational performance based on virtuous leadership model with the mediation of organizational learning

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 237-254
Ashghar Eskandari؛ Siros GHanbari

4.

استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 243-218
حجت دهقان زاده؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی

5.

بررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 272-254
ابوالفضل عزیزی؛ فاطمه احمدی؛ جاوید ضمیرانوری؛ رضا رشیدی

6.

بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر بهبود یادگیری مهارت های پایه ای زبان انگلیسی

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 88-72
سوزان عارضی

7.

بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه

دوره 5، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-37
رسول پورمند؛ داریوش نوروزی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

8.

تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 1-14
سمیه مبصر ملکی؛ مرجان کیان

9.

تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم

دوره 5، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 47-64
حسین زنگنه؛ حجت اله خدامرادی

10.

تاثیر عناصر بازیوارسازی رقابت و مشارکت بر یادگیری و انگیزه درس ریاضی پایه چهارم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 شهریور 1402
مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ زهره خوش نشین

11.

نقش فرهنگ خوش‌بینی علمی در بهبود یادگیری فراگیران

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 252-236
سید علیرضا سید اردوبادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب