1.

ارزیابی جو سازمانی دانشگاه، کیفیت تجارب یادگیری و فرسودگی تحصیلی دانشجویان (برگزیدگان نخبه آزمون‌های سراسری و المپیاد سازمان سنجش آموزش کشور)

صفحه 1-23
محبوبه عارفی؛ رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی

2.

بررسی اصول طراحی راهبردهای ارزشیابی مطلوب در میان دانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 25-41
مهدی ابوالقاسمی؛ حسین زین علی پور؛ علی اکبر شیخی؛ علیرضا عصاره

3.

بررسی پیش‌بینی موفقیت مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان در آزمون ارزیابی صلاحیت معلمی (اصلح) با استفاده از کدگذاری متغیرهای طبقه‌ای

صفحه 43-57
حسن مشکاتی؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ اصغر مینایی؛ غلامرضا کیانی

4.

بهبود درک دانش آموزان از چگونگی تفریق عددهای مخلوط (تجربه مبتنی بر درس پژوهی)

صفحه 59-78
نیلوفر فرج پور؛ هادی پورشافعی

5.

تبیین شیوه‏ ها و فنون یاددهی و یادگیری مطلوب در برنامه‏ درسی زبان ‏آموزی دوره ابتدایی مناطق دوزبانه از دیدگاه معلمان

صفحه 79-98
احمد عربی؛ اصغر سلطانی

6.

رابطه شایستگی های مدرسان با تجارب دوره و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 99-119
جعفر ترک زاده؛ رحمت الله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ ولی احمد کرماج

7.

ساخت و آزمون نرم افزار هندسۀ پویا مبتنی بر مهارتهای فضایی و مقایسۀ اثربخشی آن با اُریگامی بر تجسم فضایی و یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی

صفحه 121-142
زهره رباط سرپوشی؛ حسن اسدزاده؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور

8.

شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی

صفحه 143-163
حسین کریمیان

9.

فراتحلیل بررسی کیفیت تدریس معلمان

صفحه 144-161
علی خالقی خواه؛ حبیبه نجفی؛ عادل زاهد بابلان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب