تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 309 |
تعداد مقالات | 3,026 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,668,940 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,629,322 |
1. | An Appropriate Model for Reducing Educational Inequality in Tehran Elementary Schools | |
دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 243-219 | ||
مسلم پیری زمانه؛ عباس عباس پور؛ سعید غیاثی ندوشن؛ علی خورسندی طاسکوه؛ صمد برزوئیان | ||
2. | Design and validation of the model of competency of educational managers based on the instructions of the Holy Quran:A mixed method approach | |
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 217-191 | ||
رمضان پیری؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسن ملکی؛ حسین اسکندری | ||
3. | develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study | |
دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 197-174 | ||
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی | ||
4. | Examining the Important Values for Students’ Parents Regarding the Educational Services Received by Their Children | |
دوره 11، شماره 3، دی 2023، صفحه 68-80 | ||
Abas Abaspour؛ Meysam Bolgorian؛ Morteza Taheri؛ Zahra Gharli | ||
5. | Identification and Prioritization of Key Performance Indicators in Elementary Schools by Fuzzy Delphi and SWARA Methods | |
دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 455-489 | ||
Abbas Abbaspour؛ Seyyed Rohollah Taymouri؛ Hamid Rahimian؛ Hussein Abdollahi | ||
6. | Linking Theory and Practice in Educational Management: Exploring School Principals' Interaction with University Professors | |
دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 44-23 | ||
katayoon meidanipour؛ abbas abbaspour؛ ali khorsandi taskoh؛ Samad Borzooian | ||
7. | Primary school principals' lived experiences of professional development and the factors affecting it | |
دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 130-149 | ||
Esmat Elzami؛ Abbas Abbas pour؛ Ali Khorsandi Taskoh؛ Javad Pour Karimi؛ Hamid Rahimian | ||