1.

ارائه الگوی مفهومی ملی گرایی مصرفی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با استفاده از رویکرد فراترکیب و دلفی فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 بهمن 1402
سحر خاوری؛ میرزا حسن حسینی؛ سید موسی خادمی؛ سیده معصومه غمخواری

2.

شناسایی و استخراج عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 48-73
مهرى جاویدى؛ لطف الله فروزنده دهکردی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب