1.

develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 197-174
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی

2.

Investigating the Role of Organizational Flexibility and Organizational Literacy in the Performance of School Managers

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 178-161
elham kaveani؛ Mohammad Esfandiyari

3.

Perception of lived experiences of elementary school teachers from successful school principals in crisis situations

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 173-149
یاسر صیادی؛ حبیب سلیمانی

4.

The design & validation of the Model of professional Ethics of primary Schools principals A mixed Method Study

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 517-538
Nazanin Zadeh Moradian alani؛ Ebrahim Pourhosseini؛ Shoja Araban

5.

The relationship between Ethical Leadership with teachers’ organizational citizenship behavior: mediating role of teachers' social capital

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 159-133
محمدرضا اردلان؛ جمال عبدالملکی؛ نسرین حیدری سورشجانی

6.

The role of principals 'ethical leadership in school organizational excellence mediated by teachers' psychological empowerment

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 73-98
Siroos Ghanbari؛ Nasrin Heidari Sorshjane؛ Jamal Abdolmaleki

7.

مقایسه نگرش معلمان و مدیران آموزشی درباره استفاده از زبان مادری در آموزش و پرورش

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 58-38
آزاد الله کرمی؛ رضا مراد صحرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب