1.

A phenomenological Analysis of the Teachers' Perceptions and Lived Experiences of Educational Leadership

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 166-190
maryam shafiei sarvestani؛ abbas rajaei azarkhavarani؛ farshad rashidi

2.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

3.

Representation of School Principals Experiences of Success and Failure

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 91-73
توران رستمی هفشجانی؛ محبوبه سادات فدوی؛ زهرا یوسفی

4.

اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 96-75
وحید زکی خانی؛ مجید سلیمانی؛ سیروس احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب