1.

رویکرد مبتنی بر داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 25-44
هادی ویسی؛ عرفانه غروی

2.

مدلسازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با رویکرد نگاشت‌فازی و شبکه‌های عصبی حافظه دو‌سویه انجمنی (موردمطالعه: بانک سپه و بانکهای ادغامی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اردیبهشت 1403
سید محمد رضا وکیل؛ کاوه تیمورنژاد؛ محمود محمدی؛ محمدرضا معتدل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب