نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. , 3(3), 22-42.
مهدی نداف; پریسا قنبری عدیوی; عبدالهادی درزیان عزیزی. "سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری". , 3, 3, 1395, 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. (1395). 'سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری', , 3(3), pp. 22-42.
نداف, مهدی, قنبری عدیوی, پریسا, درزیان عزیزی, عبدالهادی. سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری. , 1395; 3(3): 22-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب