زنگنه, حسین, خدامرادی, حجت اله. (1396). تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5(1), 47-64.
حسین زنگنه; حجت اله خدامرادی. "تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5, 1, 1396, 47-64.
زنگنه, حسین, خدامرادی, حجت اله. (1396). 'تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5(1), pp. 47-64.
زنگنه, حسین, خدامرادی, حجت اله. تأثیر روش تدریس مبتنی بر «تکالیف مشارکتی» بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس ریاضیات پایه نهم. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1396; 5(1): 47-64.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.