Mousavijad, Mohammad, payvandi, SHima. (1396). The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5(1), 217-234.
Mohammad Mousavijad; SHima payvandi. "The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5, 1, 1396, 217-234.
Mousavijad, Mohammad, payvandi, SHima. (1396). 'The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 5(1), pp. 217-234.
Mousavijad, Mohammad, payvandi, SHima. The Effect Of Socialization Factors On Decision Making Of Teenagers Consumers In Schools. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1396; 5(1): 217-234.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.