پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. , 5(3), 23-37.
رسول پورمند; داریوش نوروزی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه". , 5, 3, 1396, 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). 'بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه', , 5(3), pp. 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. , 1396; 5(3): 23-37.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب