موسوی, سید نجم الدین, علیزاده, ابوالفضل. (1397). تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا). , 5(1), 1-19.
سید نجم الدین موسوی; ابوالفضل علیزاده. "تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا)". , 5, 1, 1397, 1-19.
موسوی, سید نجم الدین, علیزاده, ابوالفضل. (1397). 'تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا)', , 5(1), pp. 1-19.
موسوی, سید نجم الدین, علیزاده, ابوالفضل. تأثیر ویژگی های وب سایت فروشگاههای مجازی بر ارزش ویژه برند فروشگاه (مورد مطالعه: دیجی‌کالا). , 1397; 5(1): 1-19.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب