بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. , 5(2), 83-110.
حامد بزرگ خو; مسعود کیماسی; محمد رحیم اسفیدانی; محمدصالح ترکستانی. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده". , 5, 2, 1397, 83-110.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده', , 5(2), pp. 83-110.
بزرگ خو, حامد, کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمد رحیم, ترکستانی, محمدصالح. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده. , 1397; 5(2): 83-110.
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,309
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,269


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب